www.lmu.de
|
UB
|
Blättern
|
Hilfe
Zur erweiterten Suche
English
Login
Registrieren
Admin
Home
Blättern
Hilfe
Fakultäten
Fakultätsübergreifende Einrichtungen
Personen
Themengebiete
Keimelion
Ludovico-Maximilianea
MALTE
Zur erweiterten Suche
Eine Ebene höher
Exportieren als
ASCII Citation
BibTeX
Dublin Core
Dublin Core
EP3 XML
EndNote
HTML Citation
JSON
JSON_EPUB
JSON_EPUB_DOCTYPES
JSON_EPUB_FSP
JSON_EPUB_NEW
METS
Multiline CSV
Object IDs
OpenURL ContextObject
RDF+N-Triples
RDF+N3
RDF+XML
Refer
Reference Manager
RSS 1.0
RSS 2.0
Gruppiert nach:
Dokumententyp
|
Veröffentlichungsdatum
Springe zu:
Zeitschriftenartikel
Anzahl der Publikationen:
5
Zeitschriftenartikel
Fortsch, Christian
;
Dorfner, Tobias
;
Baumgartner, Julia
;
Werner, Sonja
;
Kotzebue, Lena von
und
Neuhaus, Birgit J.
(2020):
Fostering Students' Conceptual Knowledge in Biology in the Context of German National Education Standards.
In: Research in Science Education, Bd. 50, Nr. 2: S. 739-771
Förtsch, Christian
;
Werner, Sonja
;
Kotzebue, Lena von
und
Neuhaus, Birgit J.
(2018):
Effects of high-complexity and high-cognitive-level instructional tasks in biology lessons on students' factual and conceptual knowledge.
In: Research in Science & Technological Education, Bd. 36, Nr. 3: S. 353-374
Werner, Sonja
;
Förtsch, Christian
;
Boone, William
;
Kotzebue, Lena von
und
Neuhaus, Birgit J.
(21. Juli 2017):
Investigating How German Biology Teachers Use Three-Dimensional Physical Models in Classroom Instruction: a Video Study.
In: Research in Science Education
Förtsch, Christian
;
Werner, Sonja
;
Dorfner, Tobias
;
Kotzebue, Lena von
und
Neuhaus, Birgit J.
(2017):
Effects of Cognitive Activation in Biology Lessons on Students' Situational Interest and Achievement.
In: Research in Science Education, Bd. 47, Nr. 3: S. 559-578
Förtsch, Christian
;
Werner, Sonja
;
Kotzebue, Lena von
und
Neuhaus, Birgit J.
(2016):
Effects of biology teachers' professional knowledge and cognitive activation on students' achievement.
In: International Journal of Science Education, Bd. 38, Nr. 17: S. 2642-2666
Diese Liste wurde am
Sat Nov 23 22:55:29 2024 CET
erstellt.