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Anzahl der Publikationen: 5

Zeitschriftenartikel

Nakata, Cheryl; Sharp, Lisa K.; Spanjol, Jelena; Cui, Anna Shaojie; Izberk-Bilgin, Elif; Crawford, Stephanie Y. und Xiao, Yazhen (2021): Narrative arcs and shaping influences in long-term medication adherence. In: Social Science & Medicine, Bd. 285, 114264

Xiao, Yazhen und Spanjol, Jelena (2021): Yes, but not now! Why some users procrastinate in adopting digital product updates. In: Journal of Business Research, Bd. 135: S. 685-696

Nakata, Cheryl; Izberk-Bilgin, Elif; Sharp, Lisa; Spanjol, Jelena; Cui, Anna Shaojie; Crawford, Stephanie Y. und Xiao, Yazhen (2019): Chronic illness medication compliance: a liminal and contextual consumer journey. In: Journal of the Academy of Marketing Science, Bd. 47, Nr. 2: S. 192-215

Spanjol, Jelena; Cui, Anna S.; Nakata, Cheryl; Sharp, Lisa K.; Crawford, Stephanie Y.; Xiao, Yazhen und Watson-Manheim, Mary Beth (2015): Co-Production of Prolonged, Complex, and Negative Services. In: Journal of Service Research, Bd. 18, Nr. 3: S. 284-302

Buchbeitrag

Spanjol, Jelena ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-2769-8176; Xiao, Yazhen und Welzenbach, Lisa (2018): Successive Innovation in Digital and Physical Products: Synthesis, Conceptual Framework, and Research Directions. In: Varadarajan, Rajan und Jayachandran, Satish (Hrsg.): Innovation and Strategy. Review of marketing research, Bd. 15. Bingley, U.K.: Emerald Publishing. S. 31-62

Diese Liste wurde am Sat Mar 23 23:56:54 2024 CET erstellt.