www.lmu.de
|
UB
|
Blättern
|
Hilfe
Zur erweiterten Suche
English
Login
Registrieren
Admin
Home
Blättern
Hilfe
Fakultäten
Fakultätsübergreifende Einrichtungen
Personen
Themengebiete
Keimelion
Ludovico-Maximilianea
MALTE
Zur erweiterten Suche
Eine Ebene höher
Exportieren als
ASCII Citation
BibTeX
Dublin Core
Dublin Core
EP3 XML
EndNote
HTML Citation
JSON
JSON_EPUB
JSON_EPUB_DOCTYPES
JSON_EPUB_FSP
JSON_EPUB_NEW
METS
Multiline CSV
Object IDs
OpenURL ContextObject
RDF+N-Triples
RDF+N3
RDF+XML
Refer
Reference Manager
RSS 1.0
RSS 2.0
Gruppiert nach:
Dokumententyp
|
Veröffentlichungsdatum
Springe zu:
2022
|
2021
|
2020
|
2018
|
2014
Anzahl der Publikationen:
8
2022
Arold, Benjamin W.
;
Woessmann, Ludger
und
Zierow, Larissa
(3. Januar 2022):
Can Schools Change Religious Attitudes? Evidence from German State Reforms of Compulsory Religious Education.
Collaborative Research Center Transregio 190, Discussion Paper No. 309
[PDF, 1MB]
Boll, Paul David
;
Mergele, Lukas
und
Zierow, Larissa
(2022):
The gender pay gap in university student employment.
In: Empirical Economics, Bd. 63, Nr. 4: S. 2253-2313
2021
Grewenig, Elisabeth
;
Lergetporer, Philipp
;
Werner, Katharina
;
Wößmann, Ludger
und
Zierow, Larissa
(2021):
COVID-19 and educational inequality: How school closures affect low- and high-achieving students.
In: European Economic Review, Bd. 140, 103920
Wößmann, Ludger
und
Zierow, Larissa
(2021):
Die Situation der Schulkinder während der Schulschließungen in der Pandemie: Ergebnisse zweier Elternbefragungen.
In: Psychologie in Erziehung und Unterricht, Bd. 68, Nr. 4: S. 297-305
2020
Grewenig, Elisabeth
;
Lergetporer, Philipp
;
Werner, Katharina
;
Wößmann, Ludger
und
Zierow, Larissa
(29. Oktober 2020):
COVID-19 and Educational Inequality: How School Closures Affect Low- and High-Achieving Students.
Collaborative Research Center Transregio 190, Discussion Paper No. 260
[PDF, 667kB]
Obergruber, Natalie
und
Zierow, Larissa
(2020):
Students' behavioural responses to a fallback option - Evidence from introducing interim degrees in german schools.
In: Economics of Education Review, Bd. 75, 101956
2018
Felfe, Christina
und
Zierow, Larissa
(2018):
From dawn till dusk: Implications of full-day care for children's development.
In: Labour Economics, Bd. 55: S. 259-281
2014
Felfe, Christina
und
Zierow, Larissa
(2014):
After-School Center-Based Care and Children’s Development.
In: B. E. Journal of Economic Analysis & Policy, Bd. 14, Nr. 4: S. 1299-1336
Diese Liste wurde am
Sat Nov 16 22:57:13 2024 CET
erstellt.