www.lmu.de
|
UB
|
Blättern
|
Hilfe
Zur erweiterten Suche
English
Login
Registrieren
Admin
Home
Blättern
Hilfe
Fakultäten
Fakultätsübergreifende Einrichtungen
Personen
Themengebiete
Keimelion
Ludovico-Maximilianea
MALTE
Zur erweiterten Suche
Eine Ebene höher
Exportieren als
ASCII Citation
BibTeX
Dublin Core
Dublin Core
EP3 XML
EndNote
HTML Citation
JSON
JSON_EPUB
JSON_EPUB_DOCTYPES
JSON_EPUB_FSP
JSON_EPUB_NEW
METS
Multiline CSV
Object IDs
OpenURL ContextObject
RDF+N-Triples
RDF+N3
RDF+XML
Refer
Reference Manager
RSS 1.0
RSS 2.0
Gruppiert nach:
Dokumententyp
|
Veröffentlichungsdatum
Springe zu:
Oktober 2021
|
2022
Anzahl der Publikationen:
4
Oktober 2021
Fink, Maximilian C.
;
Heitzmann, Nicole
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5032-8379
;
Siebeck, Matthias
;
Fischer, Frank
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0253-659X
und
Fischer, Martin R.
(Oktober 2021):
Learning to diagnose accurately through virtual patients: do reflection phases have an added benefit?
In: BMC Medical Education, Bd. 21, Nr. 1, 523
[PDF, 732kB]
2022
Wirth, Astrid
;
Stadler, Matthias
;
Birtwistle, Efsun
und
Niklas, Frank
(2022):
New Directions in the Conceptualization and Operationalization of the Home Learning Environment.
In: Journal of Educational Psychology, Bd. 115, Nr. 1: S. 160-172
Schons, Christian
;
Obersteiner, Andreas
;
Reinhold, Frank
;
Fischer, Frank
und
Reiss, Kristina
(2022):
Developing a Simulation to Foster Prospective Mathematics Teachers' Diagnostic Competencies: the Effects of Scaffolding.
In: Journal für Mathematik-Didaktik, Bd. 44, Nr. 1: S. 59-82
Nickl, Michael
;
Huber, Sina A.
;
Sommerhoff, Daniel
;
Codreanu, Elias
;
Ufer, Stefan
und
Seidel, Tina
(2022):
Video-based simulations in teacher education: the role of learner characteristics as capacities for positive learning experiences and high performance.
In: International Journal of Educational Technology in Higher Education, Bd. 19, Nr. 1, 45
Diese Liste wurde am
Tue Dec 24 23:55:08 2024 CET
erstellt.