Roche, Jörg
(2004):
Making a case for interactive texts in language learning and teaching. the role of hyperfiction in developing new literacies.
In: Tel & cal : Zeitschrift für neue Lernkulturen, Nr. 3: S. 23-26
[PDF, 60kB]
Vorschau
Abstract
Hypertext has become a common reference point for CALL applications and hyperfiction is on the verge of becoming one too, it might be useful to briefly point out some of the major critical aspects of our current understanding of those terms.
Dokumententyp: | Zeitschriftenartikel |
---|---|
Publikationsform: | Publisher's Version |
Fakultät: | Sprach- und Literaturwissenschaften > Department 1 > Deutsch als Fremdsprache |
Themengebiete: | 300 Sozialwissenschaften > 370 Bildung und Erziehung
400 Sprache > 400 Sprache |
URN: | urn:nbn:de:bvb:19-epub-14089-2 |
Sprache: | Englisch |
Dokumenten ID: | 14089 |
Datum der Veröffentlichung auf Open Access LMU: | 05. Okt. 2012, 13:33 |
Letzte Änderungen: | 04. Nov. 2020, 12:54 |