Adam, Winfried; Anselm, Sabine (2018): Schule - Didaktik - Wissenschaft: Das Projekt Brückensteine als Möglichkeit einer phasenverbindenden Lehrerbildung. In: Pilypaitytė, Lina; Siller, Hans-Stefan (eds.) : Schulpraktische Lehrerprofessionalisierung als Ort der Zusammenarbeit. Beiträge zur Literatur- und Mediendidaktik, Vol. 36. Wiesbaden: Springer VS. pp. 207-212 |
Full text not available from 'Open Access LMU'.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Faculties: | Languages and Literatures > Department 1 > German Studies |
Subjects: | 300 Social sciences > 370 Education 400 Language > 430 German and related languages |
ISBN: | 978-3-658-17085-1 ; 978-3-658-17086-8 |
Place of Publication: | Wiesbaden |
Language: | German |
ID Code: | 56327 |
Deposited On: | 27. Jun 2018 16:30 |
Last Modified: | 04. Nov 2020 13:36 |
Repository Staff Only: item control page