Hofer, Matthias und Rieger, Diana
(2019):
On being happy while consuming entertainment: Hedonic and non-hedonic modes of entertainment experiences.
In: Muñiz-Velázquez, José Antonio und Pulido, Cristina M. (Hrsg.):
The Routledge handbook of positive communication ; contributions of an emerging community of research on communication for happiness and social change. Routledge Handbooks in Communication Studies, New York ; London: Routledge, Taylor & Francis Group. S. 120-128
| Dokumententyp: | Buchbeitrag |
|---|---|
| Fakultät: | Sozialwissenschaften > Institut für Kommunikationswissenschaft und Medienforschung (IfKW) |
| Themengebiete: | 100 Philosophie und Psychologie > 150 Psychologie
300 Sozialwissenschaften > 300 Sozialwissenschaft, Soziologie |
| ISBN: | 978-1-138-63327-8 |
| Ort: | New York ; London |
| Sprache: | Englisch |
| Dokumenten ID: | 68882 |
| Datum der Veröffentlichung auf Open Access LMU: | 06. Sep. 2019 12:53 |
| Letzte Änderungen: | 15. Dez. 2020 09:56 |
