Anzahl der Publikationen: 11
2022
2021
2020
2018
2016
Mödritscher, Felix; Luengo, Vanda; Law, Effie Lai-Chong; Hoppe, H. Ulrich und Stegmann, Karsten
(2016):
Grand Challenge Problem 7: Towards Adaptive and Adaptable Learning in Massive Online Courses.
In: Eberle, Julia; Lund, Kristine; Tchounikine, Pierre und Fischer, Frank (Hrsg.):
Grand Challenge Problems in Technology-Enhanced Learning II: MOOCs and Beyond : Perspectives for Research, Practice, and Policy Making Developed at the Alpine Rendez-Vous in Villard-de-Lans. SpringerBriefs in Education, 1. Auflage. Cham: Springer International Publishing. S. 33-37
Mödritscher, Felix; Luengo, Vanda; Law, Effie Lai-Chong; Hoppe, H. Ulrich und Stegmann, Karsten
(2016):
Grand Challenge Problem 8: Interactive Learning Analytics: From Accountability to ‘Opportunity Management’ in a Multi-actor Perspective.
In: Eberle, Julia; Lund, Kristine; Tchounikine, Pierre und Fischer, Frank (Hrsg.):
Grand Challenge Problems in Technology-Enhanced Learning II: MOOCs and Beyond : Perspectives for Research, Practice, and Policy Making Developed at the Alpine Rendez-Vous in Villard-de-Lans. 1. Auflage. Cham: Springer International Publishing. S. 39-44
Epstein, Nurith; Pfeiffer, Mona; Eberle, Julia; Kotzebue, Lena von; Martius, Thilo; Lachmann, Daniel; Mozhova, Anastasia; Bauer, Johannes J.; Berberat, Pascal O.; Landmann, Mareike; Herzig, Stefan; Neuhaus, Birgit J.; Offe, Katrin; Prenzel, Manfred und Fischer, Martin R.
(2016):
Nachwuchsmangel in der medizinischen Forschung. Wie kann der ärztliche Forschernachwuchs
besser gefördert werden?
In: Beiträge zur Hochschulforschung: S. 162-189
Diese Liste wurde am
Sat Dec 21 19:58:57 2024 CET
erstellt.