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Zeitschriftenartikel
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Konferenzbeitrag
Anzahl der Publikationen:
3
Zeitschriftenartikel
Baum, Daniela
;
Spann, Martin
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913
;
Füller, Johann
und
Thürridl, Carina
(2019):
The impact of social media campaigns on the success of new product introductions.
In: Journal of Retailing and Consumer Services, Bd. 50: S. 289-297
Konferenzbeitrag
Kakatkar, Chinmay
;
Groote, Julia K. de
;
Füller, Johann
und
Spann, Martin
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913
(2018):
The DNA of Winning Ideas: A Network Perspective of Success in New Product Development.
78th Annual Conference of the Academy of Marketing, Chicago, Illinois, USA, 10.08. - 14.08.2018
. Proceedings of the 78th Annual Conference of the Academy of Marketing (AOM 2018).
Baum, Daniela
;
Spann, Martin
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913
;
Füller, Johann
und
Pedit, Torsten
(2013):
Social Media Campaigns for New Product Introductions.
21st European Conference on Information Systems, Utrecht, The Netherlands, 05.06. - 08.06.2013
. Proceedings of the 21st European Conference on Information Systems (ECIS 2013).
Diese Liste wurde am
Sat Feb 15 19:04:17 2025 CET
erstellt.