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Anzahl der Publikationen: 3

Zeitschriftenartikel

Baum, Daniela; Spann, Martin ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913; Füller, Johann und Thürridl, Carina (2019): The impact of social media campaigns on the success of new product introductions. In: Journal of Retailing and Consumer Services, Bd. 50: S. 289-297

Konferenzbeitrag

Kakatkar, Chinmay; Groote, Julia K. de; Füller, Johann und Spann, Martin ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913 (2018): The DNA of Winning Ideas: A Network Perspective of Success in New Product Development. 78th Annual Conference of the Academy of Marketing, Chicago, Illinois, USA, 10.08. - 14.08.2018. Proceedings of the 78th Annual Conference of the Academy of Marketing (AOM 2018).

Baum, Daniela; Spann, Martin ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913; Füller, Johann und Pedit, Torsten (2013): Social Media Campaigns for New Product Introductions. 21st European Conference on Information Systems, Utrecht, The Netherlands, 05.06. - 08.06.2013. Proceedings of the 21st European Conference on Information Systems (ECIS 2013).

Diese Liste wurde am Sun Apr 21 00:40:10 2024 CEST erstellt.