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Anzahl der Publikationen: 5

Zeitschriftenartikel

Völckner, Franziska; Spann, Martin ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913; Sattler, Henrik; Schwerdtfeger, Rouven; Hennig-Thurau, Thorsten und Hirche, Martin (2023): Applying option thinking to value experiential marketing content. In: Journal of Media Economics, Bd. 35, Nr. 1-2: S. 1-27

Houston, Mark B.; Kupfer, Ann-Kristin; Hennig-Thurau, Thorsten und Spann, Martin ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913 (2018): Pre-release consumer buzz. In: Journal of the Academy of Marketing Science, Bd. 46, Nr. 2: S. 338-360

Yadav, Manjit S.; Valck, Kristine de; Hennig-Thurau, Thorsten; Hoffman, Donna L. und Spann, Martin ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913 (2013): Social Commerce: A Contingency Framework for Assessing Marketing Potential. In: Journal of Interactive Marketing, Bd. 27, Nr. 4: S. 311-323

Konferenzbeitrag

Breberina, Jovica und Schwaiger, Manfred ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-0132-4560 (2016): Black Sheep in the C-Suite: Investigating the Financial Impact of CEO Scandals. Winter Marketing Academic Conference 2016, Las Vegas, Nevada, USA, 26–28 February 2016. Hennig-Thurau, Thorsten und Hofacker, Charles F. (Hrsg.): In: Winter Marketing Academic Conference 2016. What Happens in Marketing, Stays Digital: Rethinking Marketing in the Era of Unlimited Data, I37

Houston, Mark B.; Hennig-Thurau, Thorsten; Spann, Martin ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913 und Skiera, Bernd (2008): Consumer Anticipation of New Products: Conceptualization and Empirical Evidence regarding Pre-Release Buzz. AMA Winter Educators' Conference 2008, Austin, Texas, USA, 15.02. - 18.02.2008. Proceedings of the AMA Winter Educators' Conference 2008.

Diese Liste wurde am Sat Apr 20 22:53:02 2024 CEST erstellt.