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Gruppiert nach: Dokumententyp | Veröffentlichungsdatum
Springe zu: 2020 | 2019
Anzahl der Publikationen: 3

2020

Hoeck, Lena und Spann, Martin ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913 (2020): An Experimental Analysis of the Effectiveness of Multi-Screen Advertising. In: Journal of Interactive Marketing, Bd. 50: S. 81-99

2019

Hoeck, Lena und Spann, Martin ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913 (2019): The effects of first and second screen marketing on TV viewing activity. In: Journal of Media Economics, Bd. 32, Nr. 3-4: S. 82-98

Hoeck, Lena (2019): Multi-screen behavior. Implications on media usage and advertising effectiveness. Electronic commerce & digital markets, Bd. 10. 1. edition. Norderstedt: BoD - Books on Demand GmbH.

Diese Liste wurde am Sun May 5 00:14:36 2024 CEST erstellt.