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Monographie
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Zeitschriftenartikel
Anzahl der Publikationen:
3
Monographie
Hoeck, Lena
(2019):
Multi-screen behavior. Implications on media usage and advertising effectiveness.
Electronic commerce & digital markets
, Bd. 10. 1. edition. Norderstedt: BoD - Books on Demand GmbH.
Zeitschriftenartikel
Hoeck, Lena
und
Spann, Martin
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913
(2020):
An Experimental Analysis of the Effectiveness of Multi-Screen Advertising.
In: Journal of Interactive Marketing, Bd. 50: S. 81-99
Hoeck, Lena
und
Spann, Martin
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913
(2019):
The effects of first and second screen marketing on TV viewing activity.
In: Journal of Media Economics, Bd. 32, Nr. 3-4: S. 82-98
Diese Liste wurde am
Sat Dec 21 20:02:41 2024 CET
erstellt.