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Anzahl der Publikationen: 4

Zeitschriftenartikel

Luo, Xueming; Wang, Heli; Raithel, Sascha und Zheng, Qinqin (2014): Corporate social performance, analyst stock recommendations, and firm future returns. In: Strategic Management Journal, Bd. 36, Nr. 1: S. 123-136

Luo, Xueming; Wiles, Michael A. und Raithel, Sascha (November 2013): Making the Most of a Polarizing Brand. In: Harvard Business Review, Bd. 91, Nr. 11: S. 29-31

Luo, Xueming; Raithel, Sascha und Wiles, Michael A. (2013): The Impact of Brand Rating Dispersion on Firm Value. In: Journal of Marketing Research, Bd. 50, Nr. 3: S. 399-415

Konferenzbeitrag

Heß, Nicole J.; Rapp, Verena; Schwaiger, Manfred ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-0132-4560 und Niemann, Antje (2019): Track Me If You Can: Service-Related Technologies in the Insurance Industry - A Nuanced Perspective on Consumers' Value Assessment and Data Disclosure Behavior. AMA Winter Academic Conference 2019, Austin, Texas, USA, 22-24 February 2019. Lam, Son K.; Luo, Xueming und Giesler, Markus (Hrsg.): In: Understanding complexity, transforming the marketplace, Chicago, IL, USA: American Marketing Association.

Diese Liste wurde am Sat May 11 18:53:22 2024 CEST erstellt.