Anzahl der Publikationen: 7
2003
Meyer, Matthias
(2003):
Sequence Mining in Marketing.
25th Annual Conference of the Gesellschaft für Klassifikation e.V., München, 14–16 March 2001.
Schwaiger, Manfred und Opitz, Otto (Hrsg.):
In: Exploratory Data Analysis in Empirical Research,
Berlin; Heidelberg: Springer. S. 504-513
1999
1997
Schwaiger, Manfred ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0132-4560
(1997):
Two-Mode Classification in Advertising Research.
20th Annual Conference of the Gesellschaft für Klassifikation e.V., University of Freiburg, March 6–8, 1996.
Klar, Rüdiger und Opitz, Otto (Hrsg.):
In: Classification and Knowledge Organization. Proceedings of the 20th Annual Conference of the Gesellschaft für Klassifikation e.V., University of Freiburg, March 6–8, 1996,
Berlin; Heidelberg: Springer. S. 596-603
1996
1991
Diese Liste wurde am
Sat Nov 23 19:27:19 2024 CET
erstellt.