Anzahl der Publikationen: 14
Zeitschriftenartikel
Paper
Buchbeitrag
Betz, Tanja; Bonanati, Marina; Eunicke, Nicoletta; Gölz, Nicole ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6808-8710; Layer, Laura und Wohlkinger, Florian
(2020):
Kinder als ungleiche Akteure in der Schule und im Verhältnis zur Familie. Blinde Flecke in der Erforschung von ungleichen Bildungschancen.
In: Skorsetz, Nina; Bonanati, Marina und Kucharz, Diemut (Hrsg.):
Diversität und soziale Ungleichheit. Herausforderungen an die Integrationsleistung der Grundschule. Jahrbuch Grundschulforschung, Bd. 24. Wiesbaden: Springer. S. 58-69
Buchholz, Sandra; Skopek, Jan; Zielonka, Markus; Ditton, Hartmut; Wohlkinger, Florian und Schier, Antonia
(2016):
Secondary school differentiation and inequality of educational opportunity in Germany.
In: Blossfeld, Hans-Peter; Buchholz, Sandra; Skopek, Jan und Triventi, Moris (Hrsg.):
Models of secondary education and social inequality ; an international comparison. Cheltenham: Edward Elgar Publishing. S. 79-92
Wohlkinger, Florian; Bayer, Michael und Ditton, Hartmut
(2016):
Measuring Self-Concept in the NEPS.
In: Blossfeld, Hans-Peter; Maurice, Jutta von; Bayer, Michael und Skopek, Jan (Hrsg.):
Methodological issues of longitudinal surveys ; the example of the National Educational Panel Study. Wiesbaden: Springer VS. S. 181-193
Müller, Doreen; Linberg, Tobias; Bayer, Michael; Schneider, Thorsten und Wohlkinger, Florian
(2016):
Measuring Personality Traits of Young Children—Results From a NEPS Pilot Study.
In: Blossfeld, Hans-Peter; Maurice, Jutta von; Bayer, Michael und Skopek, Jan (Hrsg.):
Methodological issues of longitudinal surveys ; the example of the National Educational Panel Study. Wiesbaden: Springer VS. S. 169-180
Diese Liste wurde am
Sat Dec 21 23:23:27 2024 CET
erstellt.