Logo Logo
Eine Ebene nach oben
Exportieren als [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Gruppiert nach: Dokumententyp | Veröffentlichungsdatum
Anzahl der Publikationen: 6

Zeitschriftenartikel

Spann, Martin ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913; Zeithammer, Robert; Bertini, Marco; Haruvy, Ernan; Jap, Sandy D.; Koenigsberg, Oded; Mak, Vincent; Popkowski Leszczyc, Peter; Skiera, Bernd und Thomas, Manoj (2018): Beyond Posted Prices: the Past, Present, and Future of Participative Pricing Mechanisms. In: Customer Needs and Solutions, Bd. 5, Nr. 1-2: S. 121-136

Schmidt, Klaus M.; Spann, Martin ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913 und Zeithammer, Robert (2015): Pay What You Wantas a Marketing Strategy in Monopolistic and Competitive Markets. In: Management Science, Bd. 61, Nr. 6: S. 1217-1236

Spann, Martin ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913; Zeithammer, Robert und Häubl, Gerald (2010): Optimal Reverse-Pricing Mechanisms. In: Marketing Science, Bd. 29, Nr. 6: S. 1058-1070

Paper

Schmidt, Klaus M. ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-5011-0828; Spann, Martin und Zeithammer, Robert (Dezember 2012): Pay What You Want as a Marketing Strategy in Monopolistic and Competitive Markets. Münchener Wirtschaftswissenschaftliche Beiträge (VWL) 2012-33 [PDF, 211kB]

Konferenzbeitrag

Zeithammer, Robert; Stich, Lucas; Spann, Martin ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913 und Häubl, Gerald (2021): Risky Consumer Decision Making in Costly Participative Pricing. 52nd Association for Consumer Research North America Conference, Seattle (Virtual), USA, 08.10. - 30.10.2021. Proceedings of the 49th Association for Consumer Research North America Conference (ACR 2021).

Zeithammer, Robert; Stich, Lucas; Spann, Martin ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913 und Häubl, Gerald (2015): Paying for a Chance to Save Money: Participation Fees in Name-Your-Own-Price Selling. 46th Association for Consumer Research North American Conference, New Orleans, Louisiana, USA, 01.10. - 04.10.2015. Proceedings of the 46th Association for Consumer Research Conference (ACR 2015). Bd. 43 S. 750

Diese Liste wurde am Sat Apr 13 19:19:40 2024 CEST erstellt.