Logo Logo
Eine Ebene nach oben
Exportieren als [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Gruppiert nach: Autoren | Dokumententyp | Veröffentlichungsdatum
Springe zu: 2022 | 2018 | 2016 | 2015 | 2009
Anzahl der Publikationen auf dieser Ebene: 6

2022

Arold, Benjamin W.; Woessmann, Ludger und Zierow, Larissa (3. Januar 2022): Can Schools Change Religious Attitudes? Evidence from German State Reforms of Compulsory Religious Education. Collaborative Research Center Transregio 190, Discussion Paper No. 309 [PDF, 1MB]

2018

Dimakopoulos, Philipp D. und Heller, C.-Philipp (2018): Matching with Waiting Times: The German Entry-Level Labor Market for Lawyers. Collaborative Research Center Transregio 190, Discussion Paper No. 68 [PDF, 410kB]

Lergetporer, Philipp; Werner, Katharina und Wößmann, Ludger (2018): Does Ignorance of Economic Returns and Costs Explain the Educational Aspiration Gap? Evidence From Representative Survey Experiments. Collaborative Research Center Transregio 190, Discussion Paper No. 91 [PDF, 696kB]

2016

Siegler, Benedikt und Enzi, Bernhard (2016): The Impact of the Bologna Reform on Student Outcomes. Münchener Wirtschaftswissenschaftliche Beiträge (VWL) 2016-12 [PDF, 467kB]

2015

Nagler, Markus; Piopiunik, Marc und West, Martin R. (Juli 2015): Weak Markets, Strong Teachers: Recession at Career Start and Teacher Effectiveness. Münchener Wirtschaftswissenschaftliche Beiträge (VWL) 2015-513 [PDF, 488kB]

2009

Ania, Ana B. und Wagener, Andreas (23. November 2009): The Open Method of Coordination (OMC) as an Evolutionary Learning Process. Münchener Wirtschaftswissenschaftliche Beiträge (VWL) 2009-18 [PDF, 339kB]

Diese Liste wurde am Sun Mar 24 18:00:49 2024 CET erstellt.