Logo Logo
Exportieren als [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Gruppiert nach: Autoren | Dokumententyp | Veröffentlichungsdatum
Springe zu: D | G | K | P | S
Anzahl der Publikationen auf dieser Ebene: 12

D

Dowling, Katharina; Stich, Lucas ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-0703-9103 und Spann, Martin ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913 (November 2020): An experimental analysis of overconfidence in tariff choice. In: Review of Managerial Science, Bd. 15: S. 2275-2297 [PDF, 1MB]

G

Guhl, Daniel und Klapper, Daniel (13. Dezember 2019): Intertemporal Preferences and the Adoption Decision for Bluetooth Speakers. Collaborative Research Center Transregio 190, Discussion Paper No. 216 [PDF, 438kB]

K

Konrad, Kai A. (2010): Merger profitability in industries with brand portfolios and loyal customers. WZB Discussion Paper, SP II 2010-08

Krämer, Florentin; Schmidt, Klaus M. ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-5011-0828; Spann, Martin ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913 und Stich, Lucas (7. Mai 2015): Delegating Pricing Power to Customers: Pay What You Want or Name Your Own Price? Münchener Wirtschaftswissenschaftliche Beiträge (VWL) 2015-5 [PDF, 515kB]

Krämer, Florentin; Schmidt, Klaus M. ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-5011-0828; Spann, Martin und Stich, Lucas (2017): Delegating Pricing Power to Customers: Pay What You Want or Name Your Own Price? Collaborative Research Center Transregio 190, Discussion Paper No. 8 [PDF, 443kB]

Krämer, Florentin; Schmidt, Klaus M. ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-5011-0828; Spann, Martin ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913 und Stich, Lucas (April 2017): Delegating pricing power to customers. Pay What You Want or Name Your Own Price? In: Journal of Economic Behavior & Organization, Bd. 136: S. 125-140

P

Pleshcheva, Vlada (11. März 2019): Metric and Scale Effects in Consumer Preferences for Environmental Benefits. Collaborative Research Center Transregio 190, Discussion Paper No. 147 [PDF, 963kB]

S

Sarstedt, Marko (2006): Sample- and segment-size specific Model Selection in Mixture Regression Analysis. A Monte Carlo simulation study. Münchener Wirtschaftswissenschaftliche Beiträge (BWL) 2006-8 [PDF, 792kB]

Sarstedt, Marko und Salcher, André (März 2007): Modellselektion in Finite Mixture PLS-Modellen. Eine Simulationsstudie zur Messung der Performanz von Informationskriterien. Münchener Wirtschaftswissenschaftliche Beiträge (BWL) 2007-2 [PDF, 389kB]

Spann, Martin; Stich, Lucas und Schmidt, Klaus M. ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-5011-0828 (2017): Pay What You Want as a Pricing Model for Open Access Publishing? Collaborative Research Center Transregio 190, Discussion Paper No. 10 [PDF, 179kB]

Stich, Lucas; Spann, Martin ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913 und Schmidt, Klaus M. ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-5011-0828 (19. Januar 2021): Paying for Open Access. Collaborative Research Center Transregio 190, Discussion Paper No. 271 [PDF, 768kB]

Strausz, Roland (2017): A Theory of Crowdfunding. A Mechanism Design Approach with Demand Uncertainty and Moral Hazard. Collaborative Research Center Transregio 190, Discussion Paper No. 2 [PDF, 578kB]

Diese Liste wurde am Sun Dec 22 18:00:48 2024 CET erstellt.