www.lmu.de
|
UB
|
Blättern
|
Hilfe
Zur erweiterten Suche
English
Login
Registrieren
Admin
Home
Blättern
Hilfe
Fakultäten
Fakultätsübergreifende Einrichtungen
Personen
Themengebiete
Keimelion
Ludovico-Maximilianea
MALTE
Zur erweiterten Suche
Eine Ebene höher
Exportieren als
ASCII Citation
BibTeX
Dublin Core
Dublin Core
EP3 XML
EndNote
HTML Citation
JSON
JSON_EPUB
JSON_EPUB_DOCTYPES
JSON_EPUB_FSP
JSON_EPUB_NEW
METS
Multiline CSV
Object IDs
OpenURL ContextObject
RDF+N-Triples
RDF+N3
RDF+XML
Refer
Reference Manager
RSS 1.0
RSS 2.0
JEL Classification
(1550)
M - Business Administration and Business Economics; Marketing; Accounting
(112)
M3 - Marketing and Advertising
(14)
M31 - Marketing
(12)
Gruppiert nach:
Autoren
|
Dokumententyp
|
Veröffentlichungsdatum
Springe zu:
Zeitschriftenartikel
|
Paper
Anzahl der Publikationen auf dieser Ebene:
12
Zeitschriftenartikel
Dowling, Katharina
;
Stich, Lucas
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0703-9103
und
Spann, Martin
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913
(November 2020):
An experimental analysis of overconfidence in tariff choice.
In: Review of Managerial Science, Bd. 15: S. 2275-2297
[PDF, 1MB]
Krämer, Florentin
;
Schmidt, Klaus M.
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5011-0828
;
Spann, Martin
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913
und
Stich, Lucas
(April 2017):
Delegating pricing power to customers. Pay What You Want or Name Your Own Price?
In: Journal of Economic Behavior & Organization, Bd. 136: S. 125-140
Paper
Guhl, Daniel
und
Klapper, Daniel
(13. Dezember 2019):
Intertemporal Preferences and the Adoption Decision for Bluetooth Speakers.
Collaborative Research Center Transregio 190, Discussion Paper No. 216
[PDF, 438kB]
Konrad, Kai A.
(2010):
Merger profitability in industries with brand portfolios and loyal customers.
WZB Discussion Paper, SP II 2010-08
Krämer, Florentin
;
Schmidt, Klaus M.
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5011-0828
;
Spann, Martin
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913
und
Stich, Lucas
(7. Mai 2015):
Delegating Pricing Power to Customers: Pay What You Want or Name Your Own Price?
Münchener Wirtschaftswissenschaftliche Beiträge (VWL) 2015-5
[PDF, 515kB]
Krämer, Florentin
;
Schmidt, Klaus M.
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5011-0828
;
Spann, Martin
und
Stich, Lucas
(2017):
Delegating Pricing Power to Customers: Pay What You Want or Name Your Own Price?
Collaborative Research Center Transregio 190, Discussion Paper No. 8
[PDF, 443kB]
Pleshcheva, Vlada
(11. März 2019):
Metric and Scale Effects in Consumer Preferences for Environmental Benefits.
Collaborative Research Center Transregio 190, Discussion Paper No. 147
[PDF, 963kB]
Sarstedt, Marko
(2006):
Sample- and segment-size specific Model Selection in Mixture Regression Analysis. A Monte Carlo simulation study.
Münchener Wirtschaftswissenschaftliche Beiträge (BWL) 2006-8
[PDF, 792kB]
Sarstedt, Marko
und
Salcher, André
(März 2007):
Modellselektion in Finite Mixture PLS-Modellen. Eine Simulationsstudie zur Messung der Performanz von Informationskriterien.
Münchener Wirtschaftswissenschaftliche Beiträge (BWL) 2007-2
[PDF, 389kB]
Spann, Martin
;
Stich, Lucas
und
Schmidt, Klaus M.
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5011-0828
(2017):
Pay What You Want as a Pricing Model for Open Access Publishing?
Collaborative Research Center Transregio 190, Discussion Paper No. 10
[PDF, 179kB]
Stich, Lucas
;
Spann, Martin
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913
und
Schmidt, Klaus M.
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5011-0828
(19. Januar 2021):
Paying for Open Access.
Collaborative Research Center Transregio 190, Discussion Paper No. 271
[PDF, 768kB]
Strausz, Roland
(2017):
A Theory of Crowdfunding. A Mechanism Design Approach with Demand Uncertainty and Moral Hazard.
Collaborative Research Center Transregio 190, Discussion Paper No. 2
[PDF, 578kB]
Diese Liste wurde am
Sun Dec 22 18:00:48 2024 CET
erstellt.