Anzahl der Publikationen auf dieser Ebene: 30
298
272
259
74
Anding, Markus und Hess, Thomas ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3969-7477
(2001):
Employing the Balanced Scorecard for the Online Media Business - A Conceptual Framework.
In: Schmid, Beat; Stanoevska-Slabeva, K. und Tschammer, V. (Hrsg.):
Towards the e-society : E-commerce, e-business and e-government ; the first IFIP Conference on e-commerce, e-business, e-government (I3E 2001), October 3-5, 2001, Zürich, Switzerland. IFIP International Federation for Information Processing, Bd. 74. Boston: Kluwer Academic Publishers. S. 354-369
63
58
56
Veit, Daniel; Clemons, Eric; Benlian, Alexander ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7294-3097; Buxmann, Peter; Hess, Thomas ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3969-7477; Kundisch, Dennis; Leimeister, Jan Marco; Loos, Peter und Spann, Martin ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913
(2014):
Geschäftsmodelle. Eine Forschungsagenda für die Wirtschaftsinformatik.
In: Wirtschaftsinformatik, Bd. 56, Nr. 1: S. 55-64
55
53
51
47
42
41
30
29
28
27
21
12
9
8
6
Veit, Daniel; Clemons, Eric; Benlian, Alexander ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7294-3097; Buxmann, Peter; Hess, Thomas ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3969-7477; Kundisch, Dennis; Leimeister, Jan Marco; Loos, Peter und Spann, Martin ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913
(2014):
Business Models.
In: Business & Information Systems Engineering, Bd. 6, Nr. 1: S. 45-53
4
2
1
Diese Liste wurde am
Tue Dec 17 18:08:22 2024 CET
erstellt.