Logo Logo

Social Sciences > Communication > Academic Theses > Audience and Reception Research

Up a level
Export as [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Date | Creators | Item Type | Language | Volume
Jump to: 2020 | 2005 | 2004
Number of items at this level: 3.

2020

Schulze, Jonas (22. July 2020): Qualität aus Sicht der Nutzer: Welchen Einfluss haben Nachrichtenmarken und Verbreitungswege auf die Wahrnehmung journalistischer Beiträge? Eine quantitative Studie. Master of Arts, Faculty of Social Sciences, Ludwig-Maximilians-Universität München. [PDF, 4MB]

2005

Heubuch, Carmen (2005): Die Bedeutung von Zeitschriften für 8- bis 11-jährige Kinder. Master of Arts, Ludwig-Maximilians-Universität München
[PDF, 3MB]

2004

Pisinger, Eva (2004): In the Mood. Eine Untersuchung zum Mood Management in der Fernsehnutzung. Master of Arts, Ludwig-Maximilians-Universität München
[PDF, 2MB]

This list was generated on Wed Nov 30 18:38:15 2022 CET.