ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8987-5716; Birtwistle, Efsun 
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6958-5882; Wirth, Astrid 
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1126-141X; Schiele, Tina 
ORCID: https://orcid.org/0009-0002-9200-2355 und Niklas, Frank 
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3777-7388
  
(2025):
		Supporting children’s numeracy competencies and families’ HNE: Exploring the role of apps and digital parent information in STEM vs. Non-STEM families.
	
	 In: European Journal of Psychology of Education, Bd. 40, Nr.  2, 53
      
        
          
             [PDF, 1MB]
          
        
      
 
			  
			  
               
              
  
              | Dokumententyp: | Zeitschriftenartikel | 
|---|---|
| Fakultät: | Psychologie und Pädagogik > Department Psychologie > Empirische Pädagogik und Pädagogische Psychologie | 
| Themengebiete: | 100 Philosophie und Psychologie > 150 Psychologie | 
| URN: | urn:nbn:de:bvb:19-epub-129061-4 | 
| ISSN: | 0256-2928 | 
| Sprache: | Englisch | 
| Dokumenten ID: | 129061 | 
| Datum der Veröffentlichung auf Open Access LMU: | 28. Okt. 2025 14:22 | 
| Letzte Änderungen: | 28. Okt. 2025 14:22 | 
 
		 
	 
    


