ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8987-5716; Birtwistle, Efsun
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6958-5882; Wirth, Astrid
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1126-141X; Schiele, Tina
ORCID: https://orcid.org/0009-0002-9200-2355 und Niklas, Frank
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3777-7388
(2025):
Supporting children’s numeracy competencies and families’ HNE: Exploring the role of apps and digital parent information in STEM vs. Non-STEM families.
In: European Journal of Psychology of Education, Bd. 40, Nr. 2, 53
[PDF, 1MB]
| Dokumententyp: | Zeitschriftenartikel |
|---|---|
| Fakultät: | Psychologie und Pädagogik > Department Psychologie > Empirische Pädagogik und Pädagogische Psychologie |
| Themengebiete: | 100 Philosophie und Psychologie > 150 Psychologie |
| URN: | urn:nbn:de:bvb:19-epub-129061-4 |
| ISSN: | 0256-2928 |
| Sprache: | Englisch |
| Dokumenten ID: | 129061 |
| Datum der Veröffentlichung auf Open Access LMU: | 28. Okt. 2025 14:22 |
| Letzte Änderungen: | 28. Okt. 2025 14:22 |
