Berndt, Markus
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4467-5355; Strijbos, Jan-Willem und Fischer, Frank
(Januar 2018):
Effects of written peer-feedback content and sender’s competence on perceptions, performance, and mindful cognitive processing.
In: European Journal of Psychology of Education, Bd. 33, Nr. 1: S. 31-49
| Dokumententyp: | Zeitschriftenartikel |
|---|---|
| Keywords: | Peer assessment; Peer feedback; Mindful cognitive processing; Eye tracking; Cooperative/collaborative learning |
| Fakultät: | Psychologie und Pädagogik > Department Psychologie > Empirische Pädagogik und Pädagogische Psychologie |
| Themengebiete: | 100 Philosophie und Psychologie > 150 Psychologie |
| ISSN: | 1878-5174 |
| Sprache: | Englisch |
| Dokumenten ID: | 56709 |
| Datum der Veröffentlichung auf Open Access LMU: | 19. Jul. 2018 15:08 |
| Letzte Änderungen: | 15. Dez. 2021 14:34 |
