Heitzmann, Nicole
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5032-8379; Fischer, Frank und Fischer, Martin R.
(April 2018):
Worked examples with errors: when self-explanation prompts hinder learning of teachers diagnostic competences on problem-based learning.
In: Instructional Science, Bd. 46, Nr. 2: S. 245-271
| Dokumententyp: | Zeitschriftenartikel |
|---|---|
| Keywords: | Diagnostic competences; Worked examples with errors; Self-explanation prompts; Adaptable feedback; Teacher education |
| Fakultät: | Psychologie und Pädagogik > Department Psychologie > Empirische Pädagogik und Pädagogische Psychologie |
| Themengebiete: | 100 Philosophie und Psychologie > 150 Psychologie |
| ISSN: | 1573-1952 |
| Sprache: | Englisch |
| Dokumenten ID: | 56725 |
| Datum der Veröffentlichung auf Open Access LMU: | 19. Jul. 2018 15:25 |
| Letzte Änderungen: | 15. Dez. 2020 09:45 |
