Heitzmann, Nicole ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5032-8379; Fischer, Frank und Fischer, Martin R.
(April 2018):
Worked examples with errors: when self-explanation prompts hinder learning of teachers diagnostic competences on problem-based learning.
In: Instructional Science, Bd. 46, Nr. 2: S. 245-271
Dokumententyp: | Zeitschriftenartikel |
---|---|
Keywords: | Diagnostic competences; Worked examples with errors; Self-explanation prompts; Adaptable feedback; Teacher education |
Fakultät: | Psychologie und Pädagogik > Department Psychologie > Empirische Pädagogik und Pädagogische Psychologie |
Themengebiete: | 100 Philosophie und Psychologie > 150 Psychologie |
ISSN: | 1573-1952 |
Sprache: | Englisch |
Dokumenten ID: | 56725 |
Datum der Veröffentlichung auf Open Access LMU: | 19. Jul. 2018, 15:25 |
Letzte Änderungen: | 15. Dez. 2020, 09:45 |