Kopp, Birgitta; Mandl, Heinz und Wallner, Katrin
  
(Februar 2017):
		Impulses and Dilemma Stories for Values Education in STEM Context in Elementary Schools.
	
	 In: Journal of Modern Education Review, Bd. 7, Nr.  2: S. 91-105
	
      
        
      
  
| Dokumententyp: | Zeitschriftenartikel | 
|---|---|
| Keywords: | elementary childhood education; education attainment; values education; STEM; impulses; dilemma stories | 
| Fakultät: | Psychologie und Pädagogik > Department Psychologie > Empirische Pädagogik und Pädagogische Psychologie | 
| Themengebiete: | 100 Philosophie und Psychologie > 150 Psychologie | 
| ISSN: | 2155-7993 | 
| Sprache: | Englisch | 
| Dokumenten ID: | 56727 | 
| Datum der Veröffentlichung auf Open Access LMU: | 20. Jul. 2018 06:24 | 
| Letzte Änderungen: | 04. Nov. 2020 13:36 | 
 
		 
	 
    


