Keller, Melanie M.; Becker, Eva S.; Frenzel, Anne C. ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9068-9926 und Taxer, Jamie L.
(2018):
When Teacher Enthusiasm Is Authentic or Inauthentic: Lesson Profiles of Teacher Enthusiasm and Relations to Students’ Emotions.
In: AERA Open, Bd. 4, Nr. 4: S. 1-16
Dokumententyp: | Zeitschriftenartikel |
---|---|
Keywords: | teacher enthusiasm; teacher enjoyment; enthusiastic teaching; lesson diary; latent profile analysis |
Fakultät: | Psychologie und Pädagogik > Department Psychologie > Psychology in the Learning Sciences |
Themengebiete: | 100 Philosophie und Psychologie > 150 Psychologie |
ISSN: | 2332-8584 |
Sprache: | Englisch |
Dokumenten ID: | 56735 |
Datum der Veröffentlichung auf Open Access LMU: | 20. Jul. 2018, 11:03 |
Letzte Änderungen: | 04. Nov. 2020, 13:36 |