Khajavy, Gholam Hassan; Ghonsooly, Behzad; Fatemi, Azar Hosseini und Frenzel, Anne C.
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9068-9926
(2018):
Antecedents of Pleasant and Unpleasant Emotions of EFL Teachers Using an Appraisal-theoretical Framework.
In: Iranian Journal of Language Teaching Research, Bd. 6, Nr. 2: S. 39-55
| Dokumententyp: | Zeitschriftenartikel |
|---|---|
| Keywords: | antecedents; appraisal theory; EFL teachers; teacher emotions; qualitative research |
| Fakultät: | Psychologie und Pädagogik > Department Psychologie > Psychology in the Learning Sciences |
| Themengebiete: | 100 Philosophie und Psychologie > 150 Psychologie |
| ISSN: | 2252-0384 |
| Sprache: | Englisch |
| Dokumenten ID: | 56736 |
| Datum der Veröffentlichung auf Open Access LMU: | 20. Jul. 2018 11:02 |
| Letzte Änderungen: | 20. Mai 2019 08:00 |
