Mitchell, Ingrid; Nistor, Nicolae; Baltes, Beate und Brown, Michelle
  
(2016):
		Effect of Vocabulary Test Preparation on Low-Income Black Middle School Students’ Reading Scores.
	
	 In: Journal of Educational Research and Practice, Bd. 6, Nr.  1: S. 105-118
	
      
        
      
  
| Dokumententyp: | Zeitschriftenartikel | 
|---|---|
| Keywords: | test preparation; low-income students; vocabulary; reading scores | 
| Fakultät: | Psychologie und Pädagogik > Department Psychologie > Empirische Pädagogik und Pädagogische Psychologie | 
| Themengebiete: | 100 Philosophie und Psychologie > 150 Psychologie | 
| Sprache: | Englisch | 
| Dokumenten ID: | 56756 | 
| Datum der Veröffentlichung auf Open Access LMU: | 20. Jul. 2018 10:56 | 
| Letzte Änderungen: | 04. Nov. 2020 13:36 | 
 
		 
	 
    


