Paulus, Markus
(3. November 2017):
How to Dax? Preschool Children’s Prosocial Behavior, But Not Their Social Norm Enforcement Relates to Their Peer Status.
In: Frontiers in Psychology, Bd. 8
[PDF, 588kB]
| Dokumententyp: | Zeitschriftenartikel |
|---|---|
| Keywords: | prosocial behavior; preschool children; social status; rule following; normativity |
| Fakultät: | Psychologie und Pädagogik > Department Psychologie > Entwicklungspsychologie und Pädagogische Psychologie |
| Themengebiete: | 100 Philosophie und Psychologie > 150 Psychologie |
| URN: | urn:nbn:de:bvb:19-epub-56769-0 |
| ISSN: | 1664-1078 |
| Sprache: | Englisch |
| Dokumenten ID: | 56769 |
| Datum der Veröffentlichung auf Open Access LMU: | 23. Jul. 2018 07:00 |
| Letzte Änderungen: | 04. Nov. 2020 13:36 |

