Paulus, Markus
(3. November 2017):
How to Dax? Preschool Children’s Prosocial Behavior, But Not Their Social Norm Enforcement Relates to Their Peer Status.
In: Frontiers in Psychology, Bd. 8
[PDF, 588kB]
Vorschau
Dokumententyp: | Zeitschriftenartikel |
---|---|
Keywords: | prosocial behavior; preschool children; social status; rule following; normativity |
Fakultät: | Psychologie und Pädagogik > Department Psychologie > Entwicklungspsychologie und Pädagogische Psychologie |
Themengebiete: | 100 Philosophie und Psychologie > 150 Psychologie |
URN: | urn:nbn:de:bvb:19-epub-56769-0 |
ISSN: | 1664-1078 |
Sprache: | Englisch |
Dokumenten ID: | 56769 |
Datum der Veröffentlichung auf Open Access LMU: | 23. Jul. 2018, 07:00 |
Letzte Änderungen: | 04. Nov. 2020, 13:36 |