Niklas, Frank ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3777-7388; Tayler, Collette und Cohrssen, Caroline ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2091-3125
(2020):
[Chapter 7] Bilingual children’s language learning in Australian early childhood education and care settings.
In: Lehrl, Wilfried und Smidt, Simone (Hrsg.):
Teacher-child interactions in early childhood education and care classrooms: Characteristics, predictivity, dependency, and methodological issues. 1. Auflage. London: Routledge. S. 134-150
Dokumententyp: | Buchbeitrag |
---|---|
Publikationsform: | Publisher's Version |
Fakultät: | Psychologie und Pädagogik > Department Psychologie > Empirische Pädagogik und Pädagogische Psychologie |
Themengebiete: | 100 Philosophie und Psychologie > 150 Psychologie |
ISBN: | 978-0-367-43759-6 |
Ort: | London |
Dokumenten ID: | 77926 |
Datum der Veröffentlichung auf Open Access LMU: | 24. Nov. 2021, 05:50 |
Letzte Änderungen: | 25. Nov. 2021, 06:38 |