Anzahl der Publikationen: 9
2020
2019
Heß, Nicole J.; Rapp, Verena; Schwaiger, Manfred ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0132-4560 und Niemann, Antje
(2019):
Track Me If You Can: Service-Related Technologies in the Insurance Industry - A Nuanced Perspective on Consumers' Value Assessment and Data Disclosure Behavior.
AMA Winter Academic Conference 2019, Austin, Texas, USA, 22-24 February 2019.
Lam, Son K.; Luo, Xueming und Giesler, Markus (Hrsg.):
In: Understanding complexity, transforming the marketplace,
Chicago, IL, USA: American Marketing Association.
2018
2017
2016
Heß, Nicole J.; Mende, Martin; Schumann, Jan H. und Scott, Maura L.
(2016):
Personalized Advertising in Public Environments: Perceptions and Consequences.
Association for Consumer Research Conference, Berlin, Germany, 2016, Berlin, Germany, 2016.
Moreau, Page und Puntoni, Stefano (Hrsg.):
In: Association for Consumer Research. Proceedings,
Bd. 44
S. 66-67
Diese Liste wurde am
Sat Nov 23 21:41:58 2024 CET
erstellt.