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Gruppiert nach: Dokumententyp | Veröffentlichungsdatum
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Anzahl der Publikationen: 9

2020

Heß, Nicole J.; Kelley, Corinne M.; Scott, Maura L.; Mende, Martin und Schumann, Jan H. (September 2020): Getting Personal in Public!? How Consumers Respond to Public Personalized Advertising in Retail Stores. In: Journal of Retailing, Bd. 96, Nr. 3: S. 344-361

Heß, Nicole J.; Kelley, C.; Scott, Maura L.; Mende, Martin und Schumann, Jan H. (2020): Getting Personal in Public!? How Consumers Respond to Public Personalized Advertising in Retail Stores. Organizational Frontline Research Symposium, San Diego, CA, 13-14 February, 2020.

2019

Heß, Nicole J.; Rapp, Verena; Schwaiger, Manfred ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-0132-4560 und Niemann, Antje (2019): Track Me If You Can: A Nuanced Perspective on Consumers’ Value Assessment of Data-Based Insurance Tariffs and Related Data Disclosure Behavior. 28th Frontiers in Service Conference, Singapore, July 18 – 21, 2019.

Heß, Nicole J.; Rapp, Verena; Schwaiger, Manfred ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-0132-4560 und Niemann, Antje (2019): Track Me If You Can: Service-Related Technologies in the Insurance Industry - A Nuanced Perspective on Consumers' Value Assessment and Data Disclosure Behavior. AMA Winter Academic Conference 2019, Austin, Texas, USA, 22-24 February 2019. Lam, Son K.; Luo, Xueming und Giesler, Markus (Hrsg.): In: Understanding complexity, transforming the marketplace, Chicago, IL, USA: American Marketing Association.

Heß, Nicole J.; Kelley, Corinne M.; Scott, Maura L.; Mende, Martin und Schumann, Jan H. (2019): Getting Personal in Public!? How Consumers Respond to Public Personalized Advertising in Retail Store. 50th Annual Conference of the Association for Consumer Research (ACR), Atlanta, Georgia, USA, 17–20 Oktober 2019.

2018

Niemann, Antje; Schwaiger, Manfred ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-0132-4560 und Heß, Nicole J. (2018): Einflussfaktoren auf die Weitergabe persönlicher Daten - Eine Untersuchung am Beispiel von Pay-how-you-drive-Tarifen. In: Beenken, Matthias; Knörrer, Dieter; Moormann, Jürgen und Schmidt, Dietmar (Hrsg.): Digital Insurance. Strategien, Geschäftsmodelle, Daten. 1. Auflage. Frankfurt am Main: Frankfurt School Verlag. S. 595-624

Niemann, Antje; Schwaiger, Manfred ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-0132-4560 und Heß, Nicole J. (2018): Customers’ Expectations of Fair Data Collection and Usage – A Mixed Method Approach. Proceedings of the 2018 Global Marketing Conference, Tokyo, Japan, Tokyo, Japan, July 19 - 22, 2018.

2017

Heß, Nicole J.; Scott, Maura L.; Mende, Martin und Schumann, Jan H. (2017): Personalized Advertising in Public Environments: Perceptions and Consequences. 46th Annual Conference “Leaving Footprints” - European Marketing Academy, Groningen, May 23-26, 2017.

2016

Heß, Nicole J.; Mende, Martin; Schumann, Jan H. und Scott, Maura L. (2016): Personalized Advertising in Public Environments: Perceptions and Consequences. Association for Consumer Research Conference, Berlin, Germany, 2016, Berlin, Germany, 2016. Moreau, Page und Puntoni, Stefano (Hrsg.): In: Association for Consumer Research. Proceedings, Bd. 44 S. 66-67

Diese Liste wurde am Sat May 4 22:51:03 2024 CEST erstellt.