Diery, Annika (23. January 2017): Spielbasierte Lernumgebungen im Kontext pädagogischer Forschung. Untersuchung zu lernstilspezifischen Präferenzen bei dem Einsatz und der Gestaltung von digitalen, spielbasierten Lernumgebungen. Master Thesis, Faculty of Psychology and Educational Sciences, Ludwig-Maximilians-Universität München. |
| - Submitted Version 1MB |
Item Type: | LMU Munich: Thesis |
---|---|
Faculties: | Psychology and Education Science > Department Education and Rehabilitation > Div. 1: Pedagogy and Education and Socialization Research Psychology and Education Science > Department Education and Rehabilitation > Selected Theses > Master |
Institut or Department: | Lehrstuhl für Allgemeine Pädagogik und Bildungsforschung |
Subjects: | 300 Social sciences > 370 Education |
URN: | urn:nbn:de:bvb:19-epub-40990-6 |
Language: | German |
ID Code: | 40990 |
Deposited On: | 18. Oct 2017 06:02 |
Last Modified: | 04. Nov 2020 15:08 |
Repository Staff Only: item control page