Diery, Annika
(23. January 2017):
Spielbasierte Lernumgebungen im Kontext pädagogischer Forschung. Untersuchung zu lernstilspezifischen Präferenzen bei dem Einsatz und der Gestaltung von digitalen, spielbasierten Lernumgebungen.
Master Thesis,
Faculty of Psychology and Educational Sciences, Ludwig-Maximilians-Universität München.
[PDF, 1MB]
Preview
Item Type: | LMU Munich: Thesis |
---|---|
Faculties: | Psychology and Education Science > Department Education and Rehabilitation > Div. 1: Pedagogy and Education and Socialization Research Psychology and Education Science > Department Education and Rehabilitation > Selected Theses > Master |
Institut or Department: | Lehrstuhl für Allgemeine Pädagogik und Bildungsforschung |
Subjects: | 300 Social sciences > 370 Education |
URN: | urn:nbn:de:bvb:19-epub-40990-6 |
Language: | German |
Item ID: | 40990 |
Date Deposited: | 18. Oct 2017, 06:02 |
Last Modified: | 04. Nov 2020, 15:08 |