Lindemann, Barbara; Tippelt, Rudolf (2016): Absolvent/innen-Studien als Entwicklungsinstrument der Hochschulen am Beispiel der Erziehungswissenschaft der LMU München. In: Schippling, Anne; Grunert, Cathleen; Pfaff, Nicolle (eds.) : Kritische Bildungsforschung ; Standortbestimmungen und Gegenstandsfelder. Opladen: Verlag Barbara Budrich. pp. 382-396 |
Full text not available from 'Open Access LMU'.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Faculties: | Psychology and Education Science > Department Education and Rehabilitation > Div. 1: Pedagogy and Education and Socialization Research > General Educational Sciences/ Education and Socialization Research |
Subjects: | 300 Social sciences > 370 Education |
ISBN: | 978-3-8474-0790-4 ; 978-3-8474-0914-4 ; 3-8474-0790-2 |
Place of Publication: | Opladen |
Language: | German |
ID Code: | 56960 |
Deposited On: | 25. Jul 2018 09:07 |
Last Modified: | 25. Jul 2018 09:07 |
Repository Staff Only: item control page