Weiß, Sabine; Kiel, Ewald und Markowetz, Reinhard
  
(2018):
		How to teach students with moderate and severe intellectual disabilities in inclusive and special education settings: Teachers’ perspectives on skills, knowledge and attitudes.
	
	 In: European Educational Research Journal, Bd. 17, Nr.  6: S. 837-856
	
      
        
      
  
| Dokumententyp: | Zeitschriftenartikel | 
|---|---|
| Fakultät: | Psychologie und Pädagogik > Department Pädagogik und Rehabilitation > Abt. 2: Schul- und Unterrichtsforschung > Schulpädagogik | 
| Themengebiete: | 300 Sozialwissenschaften > 370 Bildung und Erziehung | 
| ISSN: | 1474-9041 | 
| Sprache: | Englisch | 
| Dokumenten ID: | 59175 | 
| Datum der Veröffentlichung auf Open Access LMU: | 27. Nov. 2018 11:18 | 
| Letzte Änderungen: | 04. Nov. 2020 13:38 | 
		
	