Syring, Marcus; Tillmann, T.; Weiß, Sabine und Kiel, Ewald
(2018):
Do open-minded student teachers have more favorable attitudes towards different dimensions of heterogeneity? The relationship between the Big Five personality traits and attitudes towards ethnic-cultural, social and performance-related heterogeneity.
In: Journal of Educational and Developmental Psychology, Bd. 8, Nr. 1: S. 133-147
Dokumententyp: | Zeitschriftenartikel |
---|---|
Fakultät: | Psychologie und Pädagogik > Department Pädagogik und Rehabilitation > Abt. 2: Schul- und Unterrichtsforschung > Schulpädagogik |
Themengebiete: | 300 Sozialwissenschaften > 370 Bildung und Erziehung |
ISSN: | 1927-0534 |
Sprache: | Englisch |
Dokumenten ID: | 59192 |
Datum der Veröffentlichung auf Open Access LMU: | 29. Nov. 2018, 11:27 |
Letzte Änderungen: | 23. Jan. 2019, 11:24 |