Kiel, Ewald and Weiß, Sabine
(2016):
Was charakterisiert Lehrerhandeln in Förder- und Regelschulen? Kontraste als Ausgangspunkt einer Annäherung in der Inklusion.
In: Sturm, Tanja; Köpfer, Andreas and Wagener, Benjamin (eds.) :
Bildungs- und Erziehungsorganisationen im Spannungsfeld von Inklusion und Ökonomisierung. Perspektiven sonderpädagogischer Forschung, Bad Heilbrunn: Verlag Julius Klinkhardt. pp. 313-322
Item Type: | Book Section |
---|---|
Faculties: | Psychology and Education Science > Department Education and Rehabilitation > Div. 2: School and Teaching Research > Teacher Training and School Education |
Subjects: | 300 Social sciences > 370 Education |
ISSN: | 978-3-7815-2123-0 ; 3-7815-2123-0 |
Place of Publication: | Bad Heilbrunn |
Language: | German |
Item ID: | 59959 |
Date Deposited: | 21. Jan 2019, 15:18 |
Last Modified: | 21. Jan 2019, 15:18 |