Inckemann, Elke (2016): Förderung von bildungsbenachteiligten Kindern durch Vorlesen im Ganztagskontext. In: Inckemann, Elke; Sigel, Richard (eds.) : Diagnose und Förderung von bildungsbenachteiligten Kindern im Schriftspracherwerb ; Theorien, Konzeptionen und Methoden für den schriftsprachlichen Anfangsunterricht in der 1. und 2. Jahrgangsstufe der Grundschule. Bad Heilbrunn: Verlag Julius Klinkhardt. pp. 47-57 |
Full text not available from 'Open Access LMU'.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Faculties: | Psychology and Education Science > Department Education and Rehabilitation > Div. 2: School and Teaching Research > Primary School Education |
Subjects: | 300 Social sciences > 370 Education |
ISBN: | 978-3-7815-2093-6 |
Place of Publication: | Bad Heilbrunn |
Language: | German |
ID Code: | 60123 |
Deposited On: | 25. Jan 2019 13:30 |
Last Modified: | 25. Jan 2019 13:30 |
Repository Staff Only: item control page