Dworschak, Wolfgang
(2016):
Welche Schülerinnen und Schüler erhalten eine Schulbegleitung? Eine Analyse im Förderschwerpunkt geistige Entwicklung.
In: Sturm, Tanja; Köpfer, Andreas and Wagener, Benjamin (eds.) :
Bildungs- und Erziehungsorganisationen im Spannungsfeld von Inklusion und Ökonomisierung. Perspektiven sonderpädagogischer Forschung, Bad Heilbrunn: Verlag Julius Klinkhardt. pp. 211-220
Item Type: | Book Section |
---|---|
Faculties: | Psychology and Education Science > Department Education and Rehabilitation > Div. 3: Prevention, Integration and Rehabilitation Research > Education for people with intellectual disabilities and Education for people with emotional and behavioral disorders |
Subjects: | 300 Social sciences > 370 Education |
ISBN: | 978-3-7815-2123-0 ; 3-7815-2123-0 |
Place of Publication: | Bad Heilbrunn |
Language: | German |
Item ID: | 60614 |
Date Deposited: | 15. Feb 2019, 09:37 |
Last Modified: | 15. Feb 2019, 09:37 |