Dworschak, Wolfgang; Kapfer, Andrea; Demo, H.; Köpfer, A. and Moser, I.
(2016):
Bildungssituation von Schülerinnen und Schülern mit geistiger Behinderung in deutschsprachigen Ländern. Status Quo im Hinblick auf die Entwicklung inklusiver Bildungssysteme.
In: Fischer, Erhard and Markowetz, Reinhard (eds.) :
Inklusion im Förderschwerpunkt geistige Entwicklung. Inklusion in Schule und Gesellschaft, Vol. 6. Stuttgart: Verlag W. Kohlhammer. pp. 289-316
Item Type: | Book Section |
---|---|
Faculties: | Psychology and Education Science > Department Education and Rehabilitation > Div. 3: Prevention, Integration and Rehabilitation Research > Education for people with intellectual disabilities and Education for people with emotional and behavioral disorders |
Subjects: | 300 Social sciences > 370 Education |
ISBN: | 978-3-17-024248-7 ; 978-3-17-024249-4 ; 978-3-17-024250-0 |
Place of Publication: | Stuttgart |
Language: | German |
Item ID: | 60615 |
Date Deposited: | 15. Feb 2019, 10:51 |
Last Modified: | 15. Feb 2019, 11:28 |