Dworschak, Wolfgang; Kapfer, Andrea; Demo, H.; Köpfer, A.; Moser, I. (2016): Bildungssituation von Schülerinnen und Schülern mit geistiger Behinderung in deutschsprachigen Ländern. Status Quo im Hinblick auf die Entwicklung inklusiver Bildungssysteme. In: Fischer, Erhard; Markowetz, Reinhard (eds.) : Inklusion im Förderschwerpunkt geistige Entwicklung. Inklusion in Schule und Gesellschaft, Vol. 6. Stuttgart: Verlag W. Kohlhammer. pp. 289-316 |
Full text not available from 'Open Access LMU'.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Faculties: | Psychology and Education Science > Department Education and Rehabilitation > Div. 3: Prevention, Integration and Rehabilitation Research > Education for people with intellectual disabilities and Education for people with emotional and behavioral disorders |
Subjects: | 300 Social sciences > 370 Education |
ISBN: | 978-3-17-024248-7 ; 978-3-17-024249-4 ; 978-3-17-024250-0 |
Place of Publication: | Stuttgart |
Language: | German |
ID Code: | 60615 |
Deposited On: | 15. Feb 2019 10:51 |
Last Modified: | 15. Feb 2019 11:28 |
Repository Staff Only: item control page