Frenzel, Anne C.
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9068-9926 and Taxer, Jamie L.
(2018):
„Das kannst Du doch besser!“. Effekte von Lehrerärger und -mitleid auf das Misserfolgs-Attributionsmuster und die Persistenz von Lernenden.
In: Hagenauer, Gerda and Hascher, Tina (eds.) :
Emotionen und Emotionsregulation in Schule und Hochschule. Münster, New York: Waxmann. pp. 181-196
Item Type: | Book Section |
---|---|
Faculties: | Psychology and Education Science > Department Psychology > Psychology in the Learning Sciences |
Subjects: | 100 Philosophy and Psychology > 150 Psychology 300 Social sciences > 370 Education |
ISBN: | 978-3-662-54373-3 |
Place of Publication: | Münster, New York |
Language: | German |
Item ID: | 61970 |
Date Deposited: | 22. May 2019, 10:55 |
Last Modified: | 04. Nov 2020, 13:40 |