Weiss, Sabine; Lerche, Thomas; Muckenthaler, Magdalena; Heimlich, Ulrich und Kiel, Ewald
(2019):
Making inclusive instruction succeed. What matters (most) from teachers’ perspectives? The role of teachers’ personal characteristics, joint professional work, and school-related parameters.
In: Educational Research and Evaluation, Bd. 25, Nr. 3-4: S. 145-162
| Dokumententyp: | Zeitschriftenartikel |
|---|---|
| Fakultät: | Psychologie und Pädagogik > Department Pädagogik und Rehabilitation > Abt. 2: Schul- und Unterrichtsforschung > Schulpädagogik |
| Themengebiete: | 300 Sozialwissenschaften > 370 Bildung und Erziehung |
| ISSN: | 1380-3611; 1744-4187 |
| Sprache: | Englisch |
| Dokumenten ID: | 72162 |
| Datum der Veröffentlichung auf Open Access LMU: | 18. Mai 2020 09:02 |
| Letzte Änderungen: | 15. Dez. 2020 09:58 |
