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Anzahl der Publikationen: 5

Monographie

Baum, Daniela (2015): Consumer Reviews and Social Media Marketing. Electronic commerce&digital markets, Bd. 2. 1st edition. Berlin: epubli Verlag.

Zeitschriftenartikel

Baum, Daniela; Spann, Martin ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913; Füller, Johann und Thürridl, Carina (2019): The impact of social media campaigns on the success of new product introductions. In: Journal of Retailing and Consumer Services, Bd. 50: S. 289-297

Baum, Daniela und Spann, Martin ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913 (2014): The Interplay Between Online Consumer Reviews and Recommender Systems: An Experimental Analysis. In: International Journal of Electronic Commerce, Bd. 19, Nr. 1: S. 129-162

Baum, Daniela und Spann, Martin ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913 (2011): Experimentelle Forschung im Marketing: Entwicklung und zukünftige Chancen. In: Marketing: Zeitschrift für Forschung und Praxis (ZFP), Bd. 33, Nr. 3: S. 179-191

Konferenzbeitrag

Baum, Daniela; Spann, Martin ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913; Füller, Johann und Pedit, Torsten (2013): Social Media Campaigns for New Product Introductions. 21st European Conference on Information Systems, Utrecht, The Netherlands, 05.06. - 08.06.2013. Proceedings of the 21st European Conference on Information Systems (ECIS 2013).

Diese Liste wurde am Sat Apr 20 23:52:09 2024 CEST erstellt.