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Anzahl der Publikationen: 7

Zeitschriftenartikel

Völckner, Franziska; Spann, Martin ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913; Sattler, Henrik; Schwerdtfeger, Rouven; Hennig-Thurau, Thorsten und Hirche, Martin (2023): Applying option thinking to value experiential marketing content. In: Journal of Media Economics, Bd. 35, Nr. 1-2: S. 1-27

Bekk, Magdalena; Spörrle, Matthias; Völckner, Franziska; Spieß, Erika und Woschée, Ralph (Dezember 2017): What is not beautiful should match: how attractiveness similarity affects consumer responses to advertising. In: Marketing Letters, Bd. 28, Nr. 4: S. 509-522

Becker, Jan-Michael; Ringle, Christian M.; Sarstedt, Marko ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-5424-4268 und Völckner, Franziska (2015): How collinearity affects mixture regression results. In: Marketing Letters, Bd. 26, Nr. 4: S. 643-659

Theysohn, Sven; Klein, Kristina; Völckner, Franziska und Spann, Martin ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913 (2013): Dual effect-based market segmentation and price optimization. In: Journal of Business Research, Bd. 66, Nr. 4: S. 480-488

Völckner, Franziska; Rühle, Alexander und Spann, Martin ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913 (2012): To divide or not to divide? The impact of partitioned pricing on the informational and sacrifice effects of price. In: Marketing Letters, Bd. 23, Nr. 3: S. 719-730

Konferenzbeitrag

Rühle, Alexander; Spann, Martin ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913 und Völckner, Franziska (2009): The Impact of Partitioned Pricing on the Informational Effect of Price. 38th European Marketing Academy Conference, Nantes, France, 26.05. - 29.05.2009. Proceedings of the 38th European Marketing Academy Conference (EMAC 2009).

Theysohn, Sven; Völckner, Franziska und Spann, Martin ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913 (2006): Pricing Decisions When Price Signals Quality. 35th European marketing Academy Conference, Athens Greece, 13.05. - 26.05.2006. Proceedings of the 35th European Marketing Academy Conference (EMAC 2006).

Diese Liste wurde am Sat Apr 20 19:19:10 2024 CEST erstellt.